FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Спеціальність: 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (Маркетингова діяльність)

Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
Фахівець: агент торгівельний
Термін навчання: на основі базової середньої освіти - 3 роки
на основі повної середньої освіти - 2 роки

Під час навчання за спеціальністю «Маркетингова діяльність» студенти отримують знання з дисциплін за такими циклами:

1. Цикл гуманітарної підготовки: Основи філософських знань, Іноземна мова (за професійним спрямуванням), Правознавство, Історія України, Соціологія, Українська мова (за професійним спрямуванням), Культурологія, Фізичне виховання.

2. Цикл природничо-наукової та загальноекономічної підготовки: Політична економія, Вища математика, Інформатика та комп`ютерна техніка, Економіка підприємства, Фінанси підприємства, Бухгалтерський облік, Статистика, Основи екології, Безпека життєдіяльності.

3. Цикл професійної підготовки: Маркетинг, Розроблення товару, Ринкові дослідження, Логістика,Податкова система, Інфраструктура товарного ринку, Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності, Організація закупівлі та продажу, Комунікаційна діяльність, Ціноутворення, Електронна комерція, Охорона праці.

Студенти проходять навчальні практики з вступу до спеціальності, з маркетингової діяльності, інформаційних систем і технологій в маркетинговій діяльності.

Випускники отримують диплом молодшого спеціаліста державного зразка, продовжують навчання у Київському національному університеті будівництва і архітектури.

Маркетолог - це спеціаліст з вивчення смаків покупців і просування товару. Досліджує, яка продукція буде користуватися великим попитом і чому, оцінює ринок конкретних товарів і послуг. Проводить ретельний моніторинг галузі, організує роботу інтерв'юерів, з'ясовують уподобання покупців. Обробляє інформацію за допомогою спеціальних комп'ютерних програм. Складає докладний звіт з цифрами, графіками, порівняльні характеристики. Робить прогноз і розробляє рекомендації.

Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

Кар'єрне зростання починається зазвичай з позиції асистента маркетолога, потім посада маркетолога-дослідника (або маркетолога-аналітика) - начальника відділу - директора з маркетингу. Досвід роботи у відділі маркетингу безцінний: ви отримаєте універсальні знання про техніку продажу і ведення бізнесу. Завдяки універсальності і широті погляду у маркетолога є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власну справу.

Кiлькiсть переглядiв: 552