Повернутися до звичайного режиму
FacebookTwitterПідписатися на RSS
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Освітньо-професійна програма: Маркетингова діяльність
Освітньо-професійний рівень: фаховий молодший бакалавр
Кваліфікація: агент торговельний
Термін навчання: на базі 9 класів — 3 роки; на базі 11 класів — 2 роки
Місія спеціальності:

- вивчення смаків покупців і просування товару;

- дослідження продукції, яка буде користуватися великим попитом;

- оцінка ринку конкретних товарів і послуг;

- ретельний моніторинг галузі, організація роботи інтерв'юерів, з'ясування уподобання покупців;

- обробка інформації за допомогою спеціальних комп'ютерних програм, прогнозування і розробка рекомендацій.

Кар'єрне зростання:

- асистент-маркетолог;

- маркетолог-дослідник, маркетолог-аналітик;

- начальник відділу;

- директор з маркетингу.

Досвід роботи у відділі маркетингу безцінний: ви отримаєте універсальні знання про техніку продажу і ведення бізнесу. Завдяки універсальності і широті погляду у маркетолога є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власну справу.

Маркетологи сьогодні необхідні будь-якій фірмі, яка зацікавлена в просуванні та збуті своєї продукції. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Маркетологи затребувані і в спеціалізованих консалтингових компаніях, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

/Files/images/_MG_0063.JPG

/Files/images/IMG_9761.jpg

Працевлаштування:

Випускники можуть працювати на таких посадах:

- агент торговельний;

- представник торговельний;

- торговець комерційний;

- агент комерційний;

- мерчендайзер;

- організатор з постачання;

- організатор із збуту;

- представник з реклами.

Кiлькiсть переглядiв: 1566